HAVUTSIKT FOR BRUK ALENE?

Dette er en av grunnene til at jeg velger jobbe så hardt for tiden….

Sydentur er bestilt og må betales i sin helhet før feriepengene kommer.

I år skal jeg være 14 dager på Rhodos-Kolymbia. Jeg er så heldig at jeg har fått slenge meg på min søster og svoger, som har valgt sted, hotell og tidsrom.

Men det kan bli litt dyrt for single sjeler. Dette hotellet hadde ingen enkeltrom til disposisjon og jeg som singel betaler det samme som to…..

Jeg synes likevel det er verdt det , og tenker spesielt på sommerferien min i fjor da jeg nesten regnet bort….

Hotellet vi skal bo på har en nedre aldersgrense , det ligger helt ved sjøen og jeg kjenner bare at jeg gleder meg allerede.

Og havutsikt for bruk alene. Jeg må bare flire litt av den teksten….:) Kanskje det kommer noen og nyter den sammen med meg….

you never knows…..:)

Blir ikke slik i år. I hvert fall ikke de 14 dagene på Rhodos…..

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg