OM TE OG en mann i en pølse…..

De som kjenner meg, vet at jeg ikke jakter på menn….

Men heller på sol og søvn…

 

For å slippe å bli avhengig av sovemedisiner gikk jeg og kjøpte denne teen til utprøving.

Det kunne jo vær…..

Den er kjøpt på helsekost butikk og inneholder mange ulike urter.

Når jeg kommer hjem fra endt nattevakt har jeg begynt på en ny rutine. Jeg lager te.

og siden den skal stå hele ti minutter å godgjøre seg, spiser jeg et knekkebrød og gjør meg klar til å legge meg. 

Så gulper jeg i meg teen. For te liker jeg egentlig ikke….

Jeg kjenner at den gjør sin entre, og jeg sovner. Så denne vil jeg fortsette å bruke. Tror jeg. For det er bare det,

at jeg lurer på om det er noe psykedelisk i den.

For jeg har noen rare drømmer av og til.

Her en dag jeg lå og sov etter å ha inntatt denne drikken var jeg kriminal etterforsker….:)

Jeg som ikke tør se på krim engang. Ei heller leser jeg krim bøker.

Jeg var altså kriminal etterforsker , og hadde med en morder å gjøre . Som laget store pølser.  Inni disse befant det seg en død mann!

Jeg liker å analysere drømmer jeg har, og som gjør inntrykk. 

Men denne gangen skylder jeg på teen…….

Noen andre som har prøvd denne sorten, og hatt rare drømmer?

 

8 kommentarer
    1. Ikke prøvd denne ..men jeg liker jo te og sliter med søvn så kanskje jeg skal prøve :)) Hadde jeg hver gang jeg drakk den fått slike “skumle” drømmer hadde jeg nok slutta med den ganske fort.. Ha en fortsatt fin søndag <3

    2. Nei, den teen har jeg ikke prøvd, bra den virker. Men høres slitsomt ut om den kan for slike burleske drømmer. Den drømmen der hørtes veldig krevende ut…jeg er heller ikke noe krim-menneske, ikke bøker, ikke serier og ikke filmer.
      Kanskje du må venne deg til teen :)). Lykke til!

    3. Margrethe: Nei, jeg kjenner jeg blir søvnig av den og det er så bra for min del. Kan jo hende jeg drømmer noe kjekt etterhvert…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg