FORBUDT og forbudt, fru blom…..

 

Bildet er lånt på nett, og jeg har ingen oppskrift. Men jeg vet at det finnes maaaange oppskrifter på sjokoladekake om jeg MÅ ha ….

Og enda er det ikke forbudt. Med sjokoladekake . I januar. Eller burde det vært….?

 

Jeg sitter oppe i natt, i alle fall en god bit av natten, og kikker litt på tv og blogg bl.a ,der det blir tatt opp ulike saker  om hva som er forbudt.

Det er mye som er forbudt.. 

Eller som noen synes skulle være forbudt….

 Ser på natt nyheter og ser det er noen som synes det bør være forbudt å operere kjønnslepper man synes er for stygge.

Fordi de er stygge altsåd. Om jeg har forstått det riktig….

Det er litt jeg kunne tenke meg å fikse på”, men dette er ikke på den listen . For meg.

Samtidig sitter jeg og gapskratter over tepausen sitt innlegg. Hun får virkelig sagt litt om mat og røyk, og bør skynde seg å bake muffins i kopp før det blir usunt eller forbudt…..:)

Man kan bli litt forvirret over å følge med på sunne og usunne saker, det være seg mat eller annet.

Jeg tror man kommer langt med sunn fornuft, magefølelse og å spørre seg litt for.

Og tenke seg om…..

Og for øvrig gjøre som man vil, så lenge det ikke skader andre….

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Jeg er så enig med deg. Alt som er godt eller kjekt, kan fort bli forbudt. Og hvilken verden ville det blitt da? Jo, man ville funnet kreative måter å bryte forbudet på. Og plutselig var man en lovløs, bare for å sette ting litt i perspektiv.
      Det er jammen godt at man har friheten til å lage seg noe usunt eller “forbudt”, iblant, for det er jo litt av gleden i livet <3

    2. Akkurat i dag skulle eg ønskja det var forbudt med arabisk aften😜 Men ved nærmare ettertanke hadde livet blitt litt meir fargelaust.. Lag deg ei god sjokoladekake, og gi beskjed når me kan nyta den saman!

    3. Anne Gjengedal Sunde: Alt som gjør livet litt mer fargerikt og ikke gjør noen noe vondt, må være lovlig, også arabisk aften. Men er lurt å ikke stå så tidlig opp dagen derpå….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg