Jeg venter på en mann….

Sent i går kveld satte jeg meg ned med dette her. Kaffe og sjokolade. 

Det må til når jeg bruker natten til å pakke julegaver. Jeg holdt faktisk på til kl 4 i natt med det.


Da er det denne sjokoladen som gjelder. Den “fyser ” jeg veldig på for tiden….

Men jeg venter på en mann…

Han skal komme her og gjøre nytte for seg…

Jeg har laget middag til han. Og siden jeg løper opp og ned samtidig som jeg lager middag i ovn, så kan det skje litt farlige ting….

Se bare her. Disse er tydeligvis av godt garn. Det er min datter som har strikket og sendt fra Stockholm, og ja, godt garn er det . For de tåler å bli bakt i ovn sammen med middagen. En halvtime hvertfall….:)

Slik kan det gå når man haster og skal gjøre flere ting samtidig….

Noen som kjenner seg igjen?

Men jeg venter på en mann. Han må komme og få middagen i seg så han kan begynne gjøre nytte for seg….

16 kommentarer
    1. Godt du koser deg mens du pakker inn gaver, her blir det gavepakking i uka før julaften :)) Har satt en kurv i ovnen en gang..som ble godt stekt…. :)) Ble litt spent på han der mannen da……

    2. karidansen: Er bare min sønn som endelig har fått tid til å begynne på soverommet mitt-legge gulv og få opp nytt skap, resten skal jeg greie selv…
      Gleder meg veldig til det blir ferdig, for nå er alt litt kaos her…..:)

    3. annebe: Ååå, det var veldig sent, da hadde jeg stresset..:)
      Bra det er andre også som gjør slike vimseting…
      Mannen er ingen andre enn min sønn, som endelig kommer og skal lage fint soverom til meg:)

    4. Nå ble jeg veldig nysgjerrig når jeg leste overskriften, knis!! Håper mannen kom og gjorde nytte for seg, og var fornøyd med middagen du hadde laget…., sammen med grytelappen :o))
      Jeg tror ikke jeg har stekt grytelapper før, men jeg har ved to anledninger glemt å ta av plasten på den hjemmelagede pizzaen før steking. Det ble noen rare miner rundt om når vi satt å spiste, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg