SJØ og fine omgivelser i Netanya….

Det ble ganske mange bilder av sjø mens vi oppholdt oss  i Netanya…..

Altfor mange synes mor…. Siden jeg skulle ordne med bilder fra turen , ville hun ha seg frabedt for mange sjøbilder…:) Hun så nok at jeg knipset flittig….

Jeg filmet litt også med mobiltlf.. Kan jo være koselig å ha midtvinters på nattevaktene mine. Da kan jeg bare se noen filmsnutter  med bølgende sjø når jeg er lei  mørketid og trasige netter….

Jeg synes  denne skulpturen med et mosaikk teppe snurret rundt seg var utrolig vakker

Vi kunne se den fra hotellrommet. 

Det var et fint område vi hadde å gå gjennom på vei ned til stranden . Det ble heldigvis  noen dager med strandliv innimellom turer og reising.

Man blir glad og lett til sinns bare av å bevege seg i sollys og i slike omgivelser . Synes jeg.

Tar med et sjø bilde og et teppe bilde til …:)

 

21 kommentarer

Siste innlegg