SENSOMMER DAGER

Føler meg heldig som hadde anledning å komme hit en siste gang når det gjelder sommer sesongen.


Ormhelleren er vakker som alltid…
Det er nok min aller siste bikini-dag her, jeg kjente i går at luften var kaldere selv om det var varmt nok til å sole seg noen timer….

Fint bare å sitte her, lukte sjø, høre -og se båter fare forbi….

Når jeg går derfra kjenner jeg meg litt tung i sinnet, og kjefter samtidig på meg selv ..

Jeg skal jo snart finne frem den røde kofferten og dra sydover….

 

Men det er rart med det , disse årstidene som skifter. Jeg må innrømme at jeg kjenner det langt inni sjelen hver gang…

Hører også noen fortelle om grågås som samler seg og har begynt på turen sydover. Jeg speider etter de, men har ikke sett noen…

Har du?

14 kommentarer
    1. Jeg vil ha en lang sensommer – vil ikke ha høst enda! Jeg har sett svaner som driver og øver seg på lange flyturer. De samler seg og er ikke helt i synkron formasjon enda. Håper de ikke drar riktig enda. Jeg har også bestilt tur til litt sydligere breddegrader i oktober. Tror det skal bli deilig med litt sol og varme igjen før vinteren. I går hadde vi det herlig her, og i dag dro jeg på jobb i capribukse – fordi det skulle komme mer sol og dongeribuksen i går ble alt for varm. Men i dag har solen glimret med sitt fravær. Så da håper jeg på morgendagen… Ha en herlig kveld 🙂

    2. For et flott sted, skulle gjerne ha vært på badetur i dag..men ble ikke det, om det er finvær i morgen får jeg se da:)) Ikke sett grågåsa på tur sydover .. Kos deg med kvelden <3

    3. Det var skikkeleg fine bilder frå sjø og berg. Du skreiv Ormhelleren og då må eg fortelja om dotter mi, som i går låg fredeleg og solte seg på ein liknande stad som bildene dine, men d på Sørlandet. Plutseleg blei ho stukken i handa av ein liten hoggorm, og no har handa hovna opp til dobbel storleik. Så pass på, Ormhelleren kan tyde på at der er det orm.

    4. Oldemorbloggen: Å fy og fy. Ja, det kan du være sikker på jeg skal spørre meg for , om det finnes orm der. Har liksom aldri tenkt over navnet….

    5. Ja, det er litt vemodig når det går mot høst……Jeg gleder meg også til ei uke i varmere strøk….men jeg synes den norske sommeren er bedre enn “Sydensommeren” . Vel og merke hvis den norske sommern byr en del dager med temperaturer over 20+ 😀

    6. karidansen: Ja, er så godt å ha det tilgode…Jeg skulle gjerne vært hjemme om sommeren hvert år, men i ferien min i år har jeg hatt 5-6 soldager på 4 uker. Og det holder ikke…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg