SKAL DET VÆRE EN SS?

 

Shotte kan man gjøre på høylys dag….

Spesielt om det er noe sunt i glasset…

Jeg sitter og venter på at de skal bli ferdig med bilen min som er til reparasjon, og er egentlig litt sur og lei av disse bil regningene nå for tiden….

Da kan det kanskje være på sin plass med denne “shotten…

For noe mer om gangen enn litt av denne drikken greier ikke jeg å få ned…., for godt er det ikke , synes jeg.  Men sunne saker…

Det var en søster som introduserte meg for den når jeg var på søster hotell for noen dager siden.

Den inneholder 1 FERSK RØDBETE,  LITT FERSK INGEFÆRROT, 1 LIME, 1 GRØNT EPLE.

Juice , eller lag smoothie som jeg. Jeg hadde i tillegg litt eplejuice oppi.

Rødbet er rik på jern, folsyre og c-vit.

Ingefærrot er betennelsesdempende og skal være bra for gikt smerter. Inneholder vit B6, Vit B5 , kalium, mangan, og magnesium.

 

6 kommentarer
    1. Ja slike kan en drikke når som helst :)) Har tenkt å bruke mer ferske rødbeter, for jeg har stort sett lavt jerninnhold i blodet… Takk for oppskrift :))

    2. annebe: Ja, jeg også hiver innpå litt rødbeter av og til. Spesielt når jeg tenker jeg er litt lav på jern. Men jeg spiser jo vegetar….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg