STRANDLIV OG HELÅRSKROPP….

Barceloneta-stranden er fin den….

Her er nok av tumleplass og steder man kan trekke seg tilbake, sette seg i skyggen, drikke noe kaldt og spise om man trenger…

Men gubbevars, de selgerne…

Man hørte de lenge etter man hadde gått fra stranden. 

“”mohitooo, sangriaaa, fresh mohitooo….”

“mariooo…sjaaaal….”

“Tatohenna-tattoooo”…

“massas….?

De var virkelig ivrige, det skal de ha…

Jeg endte opp med å kjøpe et kjempestort og stygt strand teppe…Ikke at det hjalp da….:)

ser dere de flotte flettene? De kan man få kjøpt for en billig penge.

Og den flotte kroppen? Ikke kjøpt og betalt , men hardt arbeid.  Det er min datter sin og hun trener daglig. Løping, yoga m.m. Boksing driver hun også med…

Og spiser vegetar…..

Jeg tror jeg skal begynne å trimme grevinnehengene  mine…Helst med en gang….:)

 

Blid som en lerke blir hun når hun får litt av denne sorten, og det blir jeg også…:)

Det ble noen glass sangria på oss begge, og jeg skal ikke gi selgerne på sranden skylden for det….

Slenger med et bilde av meg selv. Jeg står på tak terrassen på hotellet ,og drømmer om en seilbåt tur. Helst med Hugh Grant… 

Drømmer er gratis vet dere…..:)

15 kommentarer
    1. Drømmer er gratis, og i dag har jeg tatt en gratisreise på bloggen din. Jeg har drømt meg bort i de fine feriebildene dine :o)) Takk for titten!

    2. Billigproteinpulver: Ååå, du tuller…Barcelona er fantastisk pga. den flotte strandlinjen og mye å både se og gjøre. Men ja, man kunne bli litt crazy av alle selgerne på stranden spesielt

    3. Ser deilig ut..men jeg “hater”selgere..hehe.. Flott datter du har..og du ser jo flott ut der du står å speider etter Hugh Grant du også.. :))

    4. Hi-hi, bare så det er sagt at grevinneheng tror jeg IKKE kan trimmes altså…vi sier det…Det tror jeg vi SKAL ha, når vi er over en viss alder 😉 Søt datter ja, og sånne fletter er fine .-)

    5. Drømmer kan ingen ta fra oss, nei. Sånne strandselgere er fast inventar på stranden i Italia der vi pleier å dra også. Man klarer liksom ikke helt å lukke ørene for dem heller… Jeg har kjøpt noen håndklær opp gjennom årene, og de er heldigvis både fine og veldig god kvalitet. Ser deilig ut med sol og varme, og sommerkroppen min den får bar være som den er…langt unna den til din datter 🙂

    6. Nei, jeg liker det ikke jeg heller, men fordi det krever FOR mye jobb å få vekk, så bruker jeg litt forsvar for å endre innstillingen til det i stedet for 😀 Hurra for grevinneheng 😀 ha-ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg