SJØ, VANN OG SMOOTHIE…

Her var jeg på fredag. Ormhilleren. Er jeg heldig , at været holder som det lover, blir det tur her en av de neste dagene også…..

Skulle gjerne ha vært der resten av helgen, men jeg har i stedet lagt og “bakt” på terrassen min når jeg har stått opp etter nattevakt. 

Sove må man, okke som, om det er natt eller dag man kan legge seg på puten…..

Det har vært lite matstell i helgen, har vært mye is og smoothie. 

 

Så hiver jeg oppi litt av dette i smoothien. Proppfullt med næringsstoffer. Middag spiser jeg om natten……

 

Vi må huske å gi slike som dette vann om kvelden. Jeg går bare og venter på beskjed om at vi må spare på vannet….:)

Vi pleier å måtte gjøre det når det har vært oppholdsvær og varme i Bergen en stund…..

En fin, varm og solrik uke ønskes til alle!
 

 

14 kommentarer
    1. Det så ut som en deilig plass å være i sola .sommeridyll :)) Maten blir litt annerledes om sommeren…smoothie passer jo ypperlig :)) Fine rosa blomster du har…har visna noen her…får gå ut å vanne litt nå tror jeg .. Fin kommende uke til deg også <3

    2. Bra du har fått kost deg når du har vært våken 🙂 Og jobbe på natta er kanskje greit da, og få utnyttet dagen når man våkner…Og sove litt i solen kan man jo også…Jeg sa LITT 😀

    3. Jeg har akkurat hatt en runde med vannmannen nå, her i heimen. Å det var for at en av fredsliljene mine hang nesten utover bordet den stor på. Nå e den i ferd med å reise seg igjen. Det er supert at det er så fint vær nå i helgen, sånn at de som er på jobb også kan få nyte litt 😊

    4. annebe: ja, jeg synes det blir litt “unntakstilstand” i matveien når varmen kommer…:)
      Visner mye hos meg også….må nok kjøpe noen nye

    5. frodith: Er i alle fall glad jeg ikke jobber dagvakter når det er så fint og varmt som nå.
      Men sove i solen tror jeg ikke er bra, og har aldri gjort det. Men man kan lukke øynene og bare slappe av….

    6. Vera Lynn: Det går litt tid med å passe på blomster i varmen , men det er bare koselig.
      Utenom sier jeg ja takk til hver en solstråle….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg