Kanskje kommer K…., Hugh Grant…..? :)

 

Her sitter jeg og kan ikke annet enn å vente….

Forhåpentligvis kommer den/de jeg venter på snart. For venting er det verste jeg vet…..

Men det kan jo være Hugh Grant som kommer med det nye kjøleskapet mitt i dag…..?

Først måtte jeg stå tidlig opp etter nattevakt…, bare for å sitte her og vente. jeg kunne heller ikke ha mob. på lydløs som jeg pleier når jeg sover.

Levering av kjøleskap må  man være våken til, og for sikkerhetsskyld vekket de meg med to sms som fortalte at de skulle ringe før de kom…..

og du verden så populær jeg har vært for telefonsalg også i dag…..

Jeg  håper jeg ikke har pratet i søvne med noen….

Bildet over er fra stuen min. Eføy i glassbollen er inspirasjon fra et innlegg av tepausen.

Var et bilde hun hadde fra et kontor hun satt og ventet på. Jeg synes det var fint med den blomsten oppi en glassbolle, og glassbollen hadde jeg bare stående i et skap….Slik kan man få blogginspirasjon.

Denne blå flasken/vasen er den første av mange jeg tenker kjøpe i år, for disse har jeg forelsket meg i….

Nei, nå må Hugh Grant komme snart…….

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg