MANGE drømmer å fange….

Dette er en drømmefanger som min kreative datter jeg kaller svensken, har heklet og “snekret” sammen. 

Hun har laget den til sin søster…

 Bildet yter ikke særlig rettferdighet, for den er veldig, veldig fin. 

Kanskje jeg får tatt et bedre bilde en annen gang, når jeg husker kamera…

Det var bursdagsfeiring på gang i går. 

4 hele år ble han vi feiret , mitt eldste barnebarn, og jeg tenker han har foran seg mange år med å fange drømmer…,

både i våken tilstand og i drømmeland…..

Det var mye av denne sorten på bordet, så han var nok litt “giret” da han skulle legge seg….:) Senere på kvelden da jeg var kommet hjem til meg selv igjen, fikk jeg snap fra min datter med bilde av han i en sovestilling der han så ut som han holdt på å hoppe….:)

Er fint å treffes, en flik av familien. Og jeg tenker vi er svært, svært heldige , vi som er så mange…

Jeg tenker spesielt på det  siden en jeg kjente døde nå nylig. Han var rik på penger, men hadde absolutt ingen etter seg….

 

Det er flere bursdagsfeiringer på gang denne uken, så det blir ikke noen lavkarbo uke akkurat…:)

Og dette var noe jeg baket en dag og hadde til dessert/kos ved to anledninger her hos meg. Denne inneholder både gulrøtter, valnøtter, sitronskall og appelsinskall, og er så absolutt noe jeg kommer til å bake mer av.

En søster som var et av besøkene mine, hadde hørt om min sjokoladefrie måned, og omtenksom som hun er, hadde hun tatt med jordbær og blåbær til meg.

og jeg kvitterer med å ta frem høykarbomuffinser…

Vel, vel , sjokolade var det ikke i den…..:)

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Så fin drømmefanger hun har laget…håper den samler mange fine drømmer…:)) Gratulerer med 4 åringen…
      Å ha noen å være glad i ..og ditto er viktigere enn masse penger ..helt klart :)) Kakene så deilige ut..og i perioder blir det litt mer av dem enn ellers..så får man heller være ekstra flink ellers da :)) Kos deg med dagen videre <3

    2. annebe: Ja, sant …og takk…Å ha familie, eller i det minste å ha venner som blir som familie, er så mye, mye viktigere enn penger ja…

    3. frodith: Ja, jeg har ønsket meg en også….Så koselig når den er hjemmelaget og finere en de kjøpte , synes jeg
      Cupcaken” var veeeldig god…:)

    4. hehe litt promotering av drömmefanger.. De muffinsene fikk jeg veldig lyst på? sende oppskrift takk:)

    5. anneli: Ja,må jo det…:) Jeg googlet cupcakes oppskrift og kom frem til en Ida Gran jansen. Frostingen ville jeg hatt litt mindre smør i . Ellers kan vi lage når du kommer hjem….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg