LITT OSTEPRAT

Har du sett den ostereklamen de sender på tv av og til , tror det er når de har tilbud på ost på Meny butikkene.

Den er svært effektiv, og jeg sitter nesten og slever….:)

Jeg har alltid vært en osteelsker. Har spist i mengder…..Aller best er jarlsberg og disse ulike mugg ostene, og brie og alt mulig annen ost…..

Visste du at ost inneholder animalsk løpe?

Dette er utvunnet fra storfemager, og er den vanligste formen for løpe. Som jo er noe som man må ha i ost. 

Derimot er det noen oster, slik som disse på bildet, som inneholder mikrobiell løpe , og dermed er greit å spise for vegetarianere. Samt de mykostene man finner, og fetaost.

Jeg var godt inn i min tid med å spise vegetar da jeg fant ut dette. Og dermed var frotsingen min med å spise ost over. Jeg holder meg til disse du ser på bildet, og den til høyre er faktisk veldig god.

 

12 kommentarer

Siste innlegg