Ett blogg år, og hvor er jeg nå?

I dag er det ett år siden jeg snek meg inn her……

Lite ante jeg hva jeg hadde her å gjøre, og lite skjønte vel andre hva jeg hadde her å gjøre også….:)

Men veien blir til mens man går…

Sitter her og kikker på mitt første blogg innlegg, kan finne det HER , og tenker “hva har forandret seg”?

Jeg er fortsatt singel ( veldig frivillig, siden Hugh Grant ikke har banket på)…

Jeg bor fortsatt på samme sted og har den samme jobben…

Jeg tror fremdeles på ånder, engler, hjelpere, og UFO-er…..

I flokken min har noen gått, andre har kommet til, uten at jeg skal si noe mer om det….

En har blitt født, mitt andre barnebarn på tre måneder nå. I andre enden av livet klamrer min far seg fortsatt fast….

I storflokken har en søsterfamilie fått et nytt medlem, en firbent en. Denne hundevalpen, som er aldeles bedårende 


og som jeg nok skal få tatt mange fine bilder av…..når jeg husker ta med kamera på besøk 🙂

For meg har dette blogg året vært på mange ulike måter, et interessant år….

Jeg har lært mye, blitt litt kjent med mange jeg ellers aldri ville truffet på, tror jeg…..

Jeg har ledd mye, tatt til tårene noen ganger også, og revet meg litt i håret av og til…..:)

Hadde egentlig tenkt å gi meg, men henger med en stund til….

Jeg er da et nysgjerrig menneske….:)

 

 

18 kommentarer
    1. Synes absolutt du skal henge med litt til. Bloggen har gitt meg mye i form av mange nye venner, flere har jeg møtt “live” mange ganger, samt at det er et fint sted å skrive av seg litt av alt det som foregår inne i hodet. Og det er jo bra å få det ut, tror jeg 🙂 Heng med, heng med 🙂 Og fortsatt god førjulstid. <3

    2. Det er bra du ikke gir deg her 🙂 For mye spennende i vente nemlig 😀 Og i dag kan du se på bloggen min hvem som vant gårsdagens luke på kalenderen, i tillegg til ny luke. 😉 Jeg er glad du er på blogg, bloggverdenen hadde ikke vært den samme uten deg vet du 🙂 Ha en flott dag og gratulerer med et blogg år 🙂

    3. Min matgale verden: Takk for det. Det er sant , det med å skrive av seg litt….
      og fint å ha muligheten til å møtes også…
      God førjulstid til deg også!

    4. Mariann Sæther Tokle: Ja, tenker det, en stund til i alle fall…Rart å kikke seg litt tilbake, mye som har skjedd i løpet av et år…

    5. Gratulerer med 1 år på bloggen :)) Har jo vært litt lenger jeg da…2 år til våren en gang, husker ikke helt når..det må jeg se å sjekke opp :))
      Veldig trivelig å ha deg her så håper du fortsetter lenge, men man kan jo ta noen hvileperioder innimellom :)) Fin fredagskveld til deg <3

    6. Og i all frustrasjon ; tenk hvor bra du har blitt på data 😀 og jeg er glad for lesestoff og oppdateringer 🙂

    7. annebe: Ja, må se når du har blogg-bursdag:)
      Jeg blir her i alle fall en stund, men melder fra om jeg gir meg helt. Jeg spekulerer alltid når noen bare forsvinner….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg