PÅ TRENING UTEN SKO….

Ikke reklameinnlegg. Bildene er lånt på nettet.

Jeg har fått en rutine som jeg tenkte prøve å holde på, fordi jeg synes det gjør godt….Når jeg står opp etter nattevaktshelg med tre netter(jeg jobber turnus med annenhver helg), pleier jeg å pakke treningsbag og komme meg avgårde på treningssenteret. Jeg går der oftere enn det , men synes det gjør ekstra godt når jeg er ferdig med arbeidshelg og har fri etpar netter. 

 
Denne treningssaken er Chantelle sin treningsbh, og er faktisk veldig god. Jeg kjøpte den for litt siden og har prøvd den ut noen ganger. Siden jeg har “store fordeler”, synes jeg denne sitter ekstra godt. Jeg liker den også fordi den lukkes i ryggen. Man slipper å være akrobatisk for å få vri den på seg…..

I dag pakket jeg som vanlig treningsbagen min. Jeg så til og med igjennom før jeg la avgårde til senteret. Dvs. jeg kjørte-det tar 10 min.  Da jeg kom frem følte jeg det var noe som manglet, og tror du ikke jeg hadde glemt treningsskoene hjemme! Noe så forsmedelig…Det har hendt før, men dette skal bli siste gang….

Jeg dro hjem med uforrettet sak, og handlet litt på veien , så ikke hele turen skulle være helt forgjeves. Jeg har i stedet for ryddet og vasket litt, og funnet frem yogamatte og manualer….Så har jeg likevel fått litt med trening. Men jeg liker helst å komme meg på senteret, så jeg prøver igjen i morgen. Og skoene er på plass!

15 kommentarer

Siste innlegg