FoTO-challenge : FEM

Fredag, dag nr FEM i Frodith`s fotochallenge. Forresten er det Fredag den 13, og jeg har friskt i minne at det en slik fredag den 13, var det bilen min som “røk”. 

Så jeg hadde vel egentlig planer om å holde meg “heme” i hele dag, men har fartet litt rundt. Og det gikk bra…..

Overtroisk, jeg…..Bare litt..:)

FEM utstillingsdukker fra en second-hand butikk i Stockholm. Fra i sommer da jeg var der og “racte” rundt i secondhand-butikker og så på all verdens rariteter….

Men gøy var det. Og Stockholm er en by man finner alt i. En super by for shopping.

Takk til Frodith for uken med Foto challenge!

10 kommentarer
    1. Fredag den 13. gikk bra for meg. Jeg klarte å komme meg trygt frem til Bergen, til tross for et litt ujevnt føre (hagl) enkelte strekninger 😉
      Stilig butikk den der, med så mange rariteter 🙂 Og fin challenge Frodith har arrangert. Selv deltok jeg ikke denne gangen. Må nok bare roe meg ned litt iblant 🙂
      Nå er det natten, og søvnen tar meg øyeblikk 🙂 Gleder meg til dagen gryr 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg