LITT SHOPPING og en stressende avslutning…


Heldigvis har jeg ikke noen form for “skodilla”. Men det har en av mine medreisende….:) Var det 12 par hittil i år? Noen av skoene er jo rene kuststykkene, og jeg hadde i allefall bare ville hatt de til pynt:) 

Jeg kjøpte et par sko riktig nok, men det var Nike sko, som jeg de siste årene alltid har kjøpt med meg på sydenturer. Omtrent halve prisen sammenlignet med her hjemme.

Men jeg har fått sansen for Italienske vesker. Den jeg kjøpte i fjor er nesten like fin (jeg pleier å “sarve” veskene mine ganske fort, aner ikke hvordan…:)

Men jeg ville likevel kjøpe en litt stor og en liten:

           
I tillegg kjøpte jeg en deilig, myk jakke 

Den siste dagen ,da vi skulle reise hjem, ble det så sent som kl. 22 fra hotellet , så vi hadde på forhånd bestilt leiligheten ekstra tid , for uten måtte vi være ute til kl. 12. Det er vanlig avreisedagen. Vi gikk ut i fra at vi fikk ha den til vi skulle dra, men den gang ei….

Først måtte vi bytte til en annen leilighet. Når vi da hadde vært ekstra lenge på stranden og hadde tenkt å dusje og hvile oss før avreise, fikk vi beskjed om å skynde oss for vi skulle egentlig vært ute til kl. 18. Vi fikk med nød og neppe tid til å dusje alle tre, og stilte i resepsjonen våt i håret , usminket, varm og stresset. Her ble vi værende til avreise. 

Vi har skrevet klage til reiseselskapet angående dette, fordi vi synes det var kritikkverdig. Jeg tror det er viktig å si fra. Utenom dette så hadde vi en flott tur på alle måter. Vi måtte i år reise via Stavanger, det var ikke turer til Kypros fra Bergen på dette tidsrommet, og min søster som bor der var selvsagt glad for det…:) 

Da kunne vi, når vi returnerte ,være hos henne i ny leilighet resten av helgen…..

8 kommentarer
    1. Fine kjøp 🙂 Jeg synes skoene så festlige ut der de sto da 🙂 jeg er utrolig treg med å kjøpe sko altså… Men moro å se på en del…de er bare litt for vonde å gå med 😮

    2. Fargerike sko…men jeg kjøper også helst noe som er godt å gå i 🙂 Fine ting du hadde kjøpt deg..og det er jo vesker som passer til det meste 🙂 Bra dere klagde..skal ikke godta alt..man betaler jo for å ha en avslappende ferie ..:) Fortsatt fin fredag :))

    3. Jeg har heller ikke skodilla. Sko er noe jeg ikke kan fordra å handle. Har litt kresne ben 😉
      Men det med hotellrommet var jo ganske så uprofesjonelt synes jeg. I det minste burde de ha opplyst på forhånd hvor lenge dere kunne ha det rommet. Men ganske teit å be dere bytte rom. Nesten ikke vits i det da synes jeg.
      Kjekt å se at der er reisemuligheter fra Stavanger, som ikke er over alt ellers 😉
      Ha en fin helg <3

    4. frodith: Ja, festlig var de, men jeg hadde aldri kunne beveget meg noe særlig med slike på bena…:) Ja, for meg må skoene først og fremst være komfortable , og nede på jorden….:)

    5. annebe: Ja, sko må først og fremst være god å gå i. Selv om jeg som er “pygme” nok skulle brukt litt hæler…:) Og takk, ja, jeg er svært fornøyd med innkjøp.

    6. Eva: Kresne ben, det var en bra fremstilling:) De blir ofte det med alderen. Var flink å gå på hæler før, nå trives jeg best “på jorden”.
      Vi får se hva som kommer utav klagen vi har fremsatt.
      …Min søster er aldeles enig i det….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg