TO LUKER I HIMMELEN….

Det største mysterium er ikke mer enn det

at en ørliten kropp er våknet til jorden.

Den nyfødte ser.

To luker i himmelen går opp.

Selv en femtrinns-rakett

og kjernefysikk

blir puslingers puslespill

når det nyfødte barnet med et eneste blikk

beviser at Gud er til.

(Av Andre Bjerke)

 

14 September ble prinsen født. Skulle så gjerne delt all verdens vakre bilder , men mor og far bestemmer….

Han er selvsagt det vakreste jeg har sett….

I dag kom to av mine søstre og jeg tilbake fra Kypros, prinsen ble født midt i ferien vår der ,og jeg fikk nøye meg med noen bilder frem til i dag.

Jeg måtte selvsagt på besøk til mitt barnebarn nr. 2, holde han litt , og hviske noen hemmelige ord. Skulle gjerne hatt han her , så jeg kunne sett  han, og voktet han, hele tiden.

Det er så mye som kan skje, og de er så små og skjøre…. Man må bare håpe på at de flotte foreldrene greier det, uten mormors tilstedeværelse hele tiden…..:)

14 kommentarer

Siste innlegg