ALLER FØRSTE FISKEMIDDAG

Min hjemmeboende sønn har aldri ville spise eller lage noe med fisk, men så var det noen glupe jenter som fikk han til å prøve dette. Han er forøvrig flink å lage mat fra bunnen av, men som sin mor er han altfor glad i stekt mat. Så dette ble første hjemmelagede fiskemåltid for han, og jeg fikk smaksprøve og synes det smakte veldig godt, selv om det var litt vel godt stekt 🙂

Han har brukt stavmikser og blandet LAKSEFILET, SALT, PEPPER, GLUTENFRITT  MEL, EGG, LITT MELK.  Stekes på stekepanne eller  i ovn.

Ved siden av har han laget kokte poteter og kokt broccoli som han har laget stappe av.

Smake faktisk veldig godt!

6 kommentarer
    1. Jeg er så lite flink til å lage fisk også:( Har aldri vært glad i det så da blir det altfor lite fiskemiddager, men ungene får det en gang i uken. Vi hadde ørret på tirsdag, det var faktisk første gang jeg spiste det, utrolig nok. Var ikke så verst smak da, for min mann laget masse godt tilbehør. Ha en fin ettermiddag og kveld:)

    2. littavkobling.blogg.no: Prøve det på ungene en gang, tror nok de kommer til å like det, og du også, og god kveld, jeg har nett kommt inn døren etter å ha vært barnevakt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg