HJEM KJÆRE HJEM…

    Jeg liker ikke dette…

         

 

PÅ  LAPPEN PÅ DØREN STÅR DET:   Heia arbeidsfolk!   Jeg bor her i huset. På dette rommet her har jeg mat og vann. Jeg har også egen inngang på dette rommet (katteluke). Døren inn her må stå litt åpen for jeg vil ha tilgang til resten av huset. Se på bildet av meg og ikke slipp inn andre katter, for det hender at jeg vil gå inn og ut av hoveddøren.   HILSEN PUS

 Mor forlater nå hjemmet for de neste 14 dagene. Håper hun kommer innom og fyller matskålen min. Jeg gruer meg, det gjør mor og. Men kanskje det blir fint etterpå med helt nytt bad!…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg