VÅRKALDT og innedager…

Bildet er betegnende for gårdsdagen…

Da pakket jeg ned påsken og klatret opp på loftet og lagret den. Ba mor hjelpe meg å huske at den ligger i en blå pose for det er mye som lagres oppå der og jeg får ikke noe system enda…

Jeg plantet jordbærfrø i går, og fikk et godt råd fra søster om hvordan jeg kunne forhindre snegletyver.

Om frøene kommer opp da, og når jeg engang i vår får plantet de ut…

Foreløpig er de bare lagret i en liten planteboks under en seng, for de skal stå mørkt.

Hekneveven, -en bok jeg har hatt i hyllen en stund-,

bare for å vente på at jeg skulle komme i lesemodus…

har jeg også tatt frem. Det er spennende lesning og jeg blir mye inne i uken som kommer.

Vind og iskaldt og skal fortsette med det en stund  fremover.

Var en liten luftetur, markatur i dag, men returnerte etter en halvtime da det kom snø i luften…

Jeg gjør hva jeg kan enda for å holde meg frisk, så får jeg heller risikere at noen synger “nei, så tjukk du er blitt …” til meg…

for jeg er ikke nok i bevegelse og fyser veldig på is og annet usunt for tiden…:)

Noe skal man da trøste seg med når våren blir sen og man ikke vet hvordan ukene blir fremover…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg