Treningsbelønning og lånte fjær…

Jeg kom meg over “dørstokkmilen” i kveld…

Jeg har ingen til  å pushe meg så da ble det avtalt belønning med meg selv etter trening…

Chrispy sakura kjøpt på sushi, resten la jeg til selv. Rødbeter , paprika og noe grønt.

Tror jeg trenger noe jern for er så blek blitt…

Liten fotoshout i speilet før jeg dro og en snap til min datter

Svensken”, med orientering om at jeg låner regnjakken hennes …

Den hun kjøpte til meg til jul var fin og gul, men altfor stor.

Hun tror visst jeg har blitt tykk. Hmmm…:)

Må være mine store “fordeler” som gjør det. Håper jeg ikke ødelegger regnjakken hennes,

lover å ikke låne den for ofte.

Men nå er det under pleddet i sofa resten av kvelden tror jeg…

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg