TRENING til pilgrimstur startet…

Tid og vær gjorde at startskuddet gikk i dag…

Lite turgåing i det siste og tiden til virkelig langtur nærmer seg…

En søster og jeg har tenkt oss på pilgrimstur i juni, så nå er det på høy tid å begynne å øve seg på litt lengre turer…

For meg da…

Musikk på ørene endel av veien, mens jeg gikk langsmed hovedveien,

Men når man kommer opp i terreng og hører fuglesang og humler tar jeg bort mp3-spilleren min…

En aldri så liten hvilepause her før jeg gikk hjem igjen.

Forskjellen fra før er at i dag gikk jeg hele turen hjemmefra , mens jeg før har kjørt en del av veien.

Innrømmer at jeg slet litt på hjemveien, men turen i dag, innlagt litt omvei og i tillegg til en liten tur ut med en bitteliten mann som slett ikke ville gå mormor tur i vogn…,

resulterte i ganske mange skritt og kilometer for min del.

Se bare her

Men jeg trenger mye mer øving på langtur om jeg skal gå pilgrimstur i år…

 

6 kommentarer
    1. Spennende prosjekt, og bra jobba til startskudd å være 🙂
      Det går sikkert fort å gå seg opp i form. I alle fall hvis været blir bra fremover 🙂
      Masse lykke til ♥

    2. Det var solid med skritt ja! Er nok lurt å ha langturer i beina før en slik pilgrimstur! Så spennende – hvor og hvor langt skal du gå? Klem <3

      1. Vi skal fly til Madrid, ta tog eller buss derfra til en by som heter Sarria. Gå derfra på 5 dager til Santiago de Compostela.Totalt skal vi gå 116 km, som kvalifiserer til pilgrimssertifikatet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg