Skal det være litt tranebærjuice i kaffen?

Jeg har rigget meg til på lillestuen igjen, siden det fortsatt bråkes i overetasjen .

Men det går fremover så egentlig er jeg glad for alt bråket…

Dagen min har såvidt begynt og pus og jeg har våre rutiner.

Først kaffi, så får den noe god mat i skålen sin. Er bare det at jeg må følge med på hva som gjøres på terrasen også, og da  var det at kartongen med tranebærjuice ble forvekslet med melkekartongen- for man må jo ha melk i kaffen?

Jeg må… Da jeg skjønte hva jeg hadde gjort var det bare å lage ny kopp, vil ikke smake på kaffi pluss tranebærjuice, kanskje jeg ikke liker noen av delene etterpå…:)

Så her sitter vi begge to og prøver våkne. Jeg i alle fall. Hadde noen store planer men tenker det blir bare frokost og så trening. Jeg skal jo jobbe i natt og her kommer noen og skal hente noen saker og ting til loppis senere i ettermiddag…

God dag til dere!

6 kommentarer
    1. Morgenstund…. deilig….. noen ganger skal man skrinlegge planer for å kose seg og nyte! Og kaffi med tranebærjuice…. vel…. hørtes ikke bra ut… klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg