Reiser gjerne hit igjen…

Reiser gjerne hit igjen…

Og gjerne sammen med disse to- yngste datter med den aller minste i flokken min…

og to-åringen, den nest yngste. Han koste seg veldig på sin første sydentur…

Jeg reiser gjerne sammen med alle de andre som var her sammen med meg også…

Vi var hele 14 personer . Alle mine 4 barn og 5 barnebarn på ferie sammen…

Jeg ønsker at vi kan gjøre det igjen…

Kallithea. Rhodos. 14 dager her var en flott ferieopplevelse. De 4 første dagene var jeg alene…,

før svenskene kom…

Etter en uke kom resten av gjengen…

Her går man ut fra hotellet, kan stoppe ved bassengområdet om man vil…,

eller gå trappen ned og kaste seg i sjøen…

Her er utsikt fra rommet mitt , forøvrig store rom med et lite kjøkken og godt bad. Ingenting å klage på!

Som sagt drar jeg gjerne hit igjen. En flott ferieopplevelse.

Deler litt mer i neste innlegg…

 

4 kommentarer
    1. Så kjekt med ferie🌞Du skriv så levende og fint👍Ein kan leve ei stund på slike minner😍Håpa på meir sol og varme her også👏👏God sommar vidare Eli🌼🌹🪷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg