På visning i Karibien…

Jeg har igjen vært på visning i Karibien…

Kanskje det er der jeg skal flytte til nå når jeg har solgt hjemmet mitt…

Bildet er tatt for noen uker siden og strikketøyet har vokst litt siden det.

For det er greit når man kan strikke og være på visning i Karibien samtidig…

Midt på natten…

og få betaling i tillegg…:)

Jeg følger med når anledningen byr seg på nattevaktene mine, denne serien om de som har mulighet for det, og som følger sin store drøm om å flytte til Karibien.

Jeg kunne tenke meg det, men bare deler av året, for jeg kommer ikke til å flytte så langt nå når jeg bryter opp her…

Og med denne april måneden som har vært i Bergen.

WOW! Det har vært fantastisk. Folk hiver fillene av seg og tror det er sommer…:) Så blir de kanskje syke , slik jeg har vært de siste ukene…

Nei, Karibien får vente, jeg tror vi får en fantastisk sommer her i år.

I dag tidlig, når klokken nærmet seg 5 og jeg var på jobb , åpnet jeg vinduene, for da er det morgenkonserten begynner med fuglesang.

Er en nydelig tid, håper alle kan nyte de fine vårdagene som best dere kan…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg