På en seng av Crispo…:)

Denne altså..:)

Mektig god!

Muligheten er stor for at jeg må hammmstre litt!

Du trenger ikke mer enn en bit i slengen, hvertfall ikke om du har noen biter Crispo under…

Det er mor som fikk den til Jul, hun har et lager med sjokolade, og jeg har bedt henne gjemme denne for meg…

I dag måtte jeg forhøre meg hvor den var å få fatt i, så jeg må innom en butikk å se etter den etter helgen…

Mørk og tykk sjokolade , myk karamell inni, salt på toppen. Jeg sier ikke mer…:)

Tenker det gir bittelitt lykke med noe godt og søtt for tiden, kanskje få tankene på alt det negative vi har rundt oss bort en liten stund…

Bloggen tenaaringspappa har forresten en vann-i-munnen-oppskrift på noe hjemmelaget fantastisk, og lett å lage.Tror mange blir bra på  hjemmelaget og hjemmebakst med så mye hjemmetid nå?

eller tar jeg feil der?

Det er i alle fall noe positivt.

Synes jeg.

God lørdagskveld! Jeg sniker med meg den siste biten av karamell og havsalt og går på nattevakt…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg