Noen bilder og hva å gjøre på en soldag…

Vi skal vel her vel…?

Ikke her?

Endelig en stranddag igjen ,og det eneste jeg ville i går etter å ha klippet plenen var å dra hit…

Søster og svoger gikk annensteds, til en annen strand, der de synes det var finest…

Ikke noe uvennskap i det…:)

Vi møttes til god fiskemiddag som mor hadde laget og siden tok vi turen til der mine tre yngste barn og tre barnebarn holdt hus nå…

Her e d liv…

 

Etter litt kaffe og søtt spurte jeg om 5-åringen  hadde fått skolesekken sin i posten nå, og så måtte han inn og hente den for å vise den frem…

Det er nemlig en mormorgreie å  kjøpe skolesekk…

 

Når de andre hadde gått innendørs og den minste var i seng satt vi to igjen , han spiste kveldsmat og jeg leste “operasjon påskelilje”, en spennende detektivbok…

Så dro vi voksne hjem.

I dag skal noen dra og noen skal komme og være her en stund…

 

 

11 kommentarer
      1. Ja, jeg er bestemt på at det er det…:) Så lenge jeg får lov å kjøpe skoleransel til 1 kl, så synes jeg det er en koselig ting å gjøre…

    1. Aktiv sommer. Så koselig tradisjon å kjøpe inn skolesekken. Sikkert veldig spennende for han som står foran sitt første skoleår. Og strandliv og svaberg er “himmel”. Trodde det skulle bli sol her og litt timer i sola, men foreløpig grått. Nyt dagen din <3.

    2. Fint å bade på det beste stedet! Jeg har jo holdt på litt ute her nå, og har bada tre dager på rad – heeeelt nødvendig! Så koselig at det er mormors greie å kjøpe skolesekk! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg