Når noe går i stykker og “reparerer seg selv”…

Hvordan kan det ha seg at denne bare har gått i stykker…

Den har da vart noen år.

Jeg forsto det ganske snart at det var de som herjet på terrassen min som hadde vært litt uheldig når de “pælmet ” materialer fra oven…

Men de kunne nå sagt fra…

Pus kommer seg jo hverken ut eller inn denne luken…

Jeg gikk ut på ettermiddagen da jeg våknet og støttet den opp med noen materialbiter jeg fant, og tenkte at jeg skulle si fra.

Men om det var mine spede forsøk på rehabilitering av katteluke eller dårlig samvittighet eller annet vet jeg ikke …

Men plutselig var den reparert igjen og mine rehabiliteringsforsøk lå pent på “dørstokken ” til pus…

Så da ble vi litt glade igjen begge to..:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg