MENN I HVITE klær, og spise granateple?

Det er ikke mulig å sove, for det kryper en mann i hvite klær fra topp til tå rundt på terrassen min…

Siden det ikke er Hugh Grant har jeg tatt kaffekoppen med meg i underetasjen…

for jeg orker egentlig ikke å se…

Hverken menn eller hvite klær …

etter altfor lite søvn mellom heftige nattevakter…

I natt var det også menn i hvite klær rundt meg…

Det var som ånder som ikke fikk hverken rast eller ro til å legge seg ned for å sove, om klokken ble 03, 04 eller 05…

De gikk i hvitt  fordi vi har en “fellesdrakt” for pasienter, og i særdeleshet menn som er oppe og går når de ikke “skal”.

Jeg skal ikke si noe mer om denne “fellesdrakten”, for det er ikke for sarte ører…

Granateple derimot. Løp og kjøp. Siste nytt er at det kan hjelpe mot Alzheimer…

Jeg føyer det pent inn på listen min for kan-hjelpe-mot-Alzheimer-remedier, som bl.a inneholder Berrocca, kanel, gurkemeie…

En god ettermiddag til alle. Jeg skal prøve legge hodet på puten når han som kryper på terrassen min er ferdig med det for dagen…

7 kommentarer
    1. Da er det nok ikke enkelt å sovne nei..med menn som flagrer forbi.. 🙂 Kjøper av og til granateple, men syns det er litt plundrete å spise..men om det kan hjelpe mot Alzheimer skal jeg jammen spise det oftere 🙂 Sov godt og klem til deg <3

    2. Jeg liker veldig godt granateple. Det frisker opp salater og desserter. Visste ikke at det sto på listen over matvarer som kan forebygge Alzheimer, så takk for opplysningen. Jeg bruker en del kanel – det er jo også fint for å regulere blodsukkeret. Skjønner jo at du når et metningspunkt når det gjelder hvitkledde menn – og at det da ikke er så stas å ha en hvitkledd kar på verandaen når du komme rett fra nattevakt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg