LITT NATTMAT, og noen drømmer i natten om en reise…

Det ble nattmiddag i natt også, selv om jeg ikke er på jobb. Dette er noe av det enkleste, men og noe av det beste jeg lager.  Elsker å spise wok.

Forskjellige frosne grønnsaker, løk ,noe vegetarkjøtt og gode nudler pluss rikelig med soyasaus.

Og en god dash med cashewnøtter.

VOILA,  en riktig god nattmiddag som også kan spises om dagen…:)

Min reisedrøm, i alle fall en langhelg som inkluderer en konsert,  begynte da jeg satte vekkerklokken på og kom meg på plass for å nyte nyttårskonserten fra Wien.

Ren nytelse både å høre og se…

Jeg ønsker og håper å få oppleve det live i wien,  om ikke wienerfilharmonikerne, så en annen klassisk konsert i wien…

Det var det jeg hadde på hjertet i natt.

16 kommentarer
    1. Nattmat er jo godt det, og som du sier, kan også nytes om dagen 😀 Så godt ut 🙂

      Wien er flott, det kan jeg skrive under på. Jeg har vært der, men var ikke på noen konsert av noe slag. Vi var på et utested, hvor det tydelig var på sin plass å spille sånn type musikk også, så da fikk vi prøvd å danse wienervals i alle fall 🙂 Men dette er mange mange år siden 🙂

      Ha en god natt/dag, etter hva som passer deg best ♥

    2. Å ja, å oppleve nyttårskonsertene live… Det hadde vært fint…. Var på kammermusikk konsert i Venezia for en del år siden. Nydelig. Håper og at jeg får med meg Mozarts Requiem i Hønefoss kirke til lørdagen.
      Klassisk musikk er undervurdert hos mange

      1. Det er mange år siden jeg var på konsert og hørte klassisk, men det er en helt annen opplevelse å høre live, og ja, tror også det…

    3. Wok er kjempegod mat, men lenge siden vi har hatt det nå…takk for påminnelsen ! En slik konsert hadde nok vært en fin opplevelse….håper du får til en tur til Wien da..sikkert mye å se der …Fin uke til deg <3

    4. Missa Nyttårskonserten i år.. dessverre 🙂 Men skjønner godt dine drømmer 🙂 Vil du det bare nok så går det i oppfyllelse 🙂

    5. Er innom for å se om du hadde svart på kommentaren min, bare for å oppdage den var borte. Det har blitt mye tyngre den kommunikasjonen på blogg, blitt mer ensidig syns jeg. Men skrev at jeg syns maten din så god ut :))). Ellers har jeg vært en iherdig nyttårskonsertfølger. Tidlig i tyve åra oppsto ønsket om å kunne sitte i den salen en nyttårsdag, men ønsket har avtatt. Både pga. det ene og det andre. I år fortalte kommentatoren at det også var sommerkonserter, de var enklere å få billetter til og ikke så dyre billetter.

      1. Ja,er vanskeligere med disse kommentarene, jeg greier ikke lese kommentaren før jeg har godkjent den, får bare opp litt av den, men det er sikkert noe jeg ikke har lært enda…
        Jeg bet meg merke i det samme som du med kommentatoren som fortalte om sommerkonsert…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg