Jeg fryser så fælt…

Av og til er det godt å kunne velge om man skal holde seg innendørs eller gå ut…

I dag vare en slik dag jeg gjorde om på planene mine. Tett snødrev mye av dagen , og  da liker jeg  ikke å kjøre …

Da kan man heller ta en telefonsamtale og samtidig passe på kokkosnøtten…

Jeg ser småfuglene finner veien tross snøen, for vi har fått så det holder en stund nå!

Her er to som har holdt seg unna alt som har med vinter å gjøre…

De dro sydover sammen med pappaen noen uker og har hatt fine januardager på Gran Canaria.

Jeg akter å bli med de neste år…

Merkelig hvor populær Babblarne er,  både minsten som her bare var 5 mnd og 3-åringen jeg leser til hver gang jeg passer, er det en favoritt…

6-åringen hadde fått i skoleoppdrag å velge en bok og skrive bokanmeldelse sist jeg var der.

Jeg trodde ikke at de begynte med det så tidlig…

Pus følger ivrig med. Den er fremdeles  rekonvalesent, og jeg aner ikke om den kommer tilbake til meg…

Jeg likte denne boken som 6-åringen valgte, og ja, jeg tror jeg kommer til å si det samme

“Jeg fryser så fælt”, for her skal bli kaldere.

Vinteren herjer.

Fryser du?

14 kommentarer
    1. Skal si de begynner tidlig ja, det gjelder det meste. Snart er de utlærte i barnehagen allerede 😉
      Jeg hadde også veldig lyst å ta en Sydentur i januar, men så strakk ikke tiden til. Det var hele tiden noe som skulle skje hvor jeg måtte være hjemme. Men begynte å ta D-vitaminer, og da ble det lettere å holde ut kulden og alt, for ja, jeg fryser jeg også. Hele vinteren.

      Blir godt med sommer når den kommer ♥

      Kos deg likevel, med barnebarna og alle ♥

      1. Ja, jeg ble overrasket. Selv om det skulle bare være fem linjer så ble det kalt for bokanmeldelse. Er kjempeglad for at han liker bøker, har en fordel der…

    2. Jeg frøs ille igår, men nå vet jeg hvorfor for jeg blir forkjølet. Det er noe jeg aldri blir, men en gang kommer det min vei også.

    3. Både ja og nei. Når vinden uler fryser jeg for den vinden føles som om den går helt inn i margen. Andre dager er det helt greit, men jeg har lært å kle meg skikkelig. Ullsokker, lue og votter når jeg er ute. Å holde kroppen varm er viktigere enn forfengeligheten. Den boken så fin ut, har ikke vært borti den.

      1. Ja, jeg kan ikke huske at jeg har vært så frossen over så lang tid før, og spesielt når det blåser, da kjennes det både ute og inne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg