I morgen skal jeg skytes på…

Bildet er tatt i går på soljakt. Før tur med musikk på ørene og før innlegget “om gubber og hjorter som ikke vil forstå”…

I dag har det ikke vært noen sol å jakte på, jeg har kun vært utendørs for å kjøpe krem til fastelavnsbollene jeg har lovet i morgen…

Etter at jeg har blitt skutt på…

For jeg har lovet å stå på kaptein Sabeltann sitt skip så guttene (to barnebarn) kan bombardere meg med kuler.

Den sorte dame er heldigvis inne på Leos lekeland og jeg tror jeg skal overleve kulene…

I dag har dagen min ikke inneholdt så mye mer enn bollebaking og husvask.

Hadde noen rydde- i -boden -planer, men jeg hadde så liten lyst at jeg lot det være…

Likeså med malingen…

Tar det en an dag…

Får heller lade opp til en heller aktiv dag i morgen…

God helg til dere som kikker innom

10 kommentarer

Siste innlegg