I januar skjer det ingenting…

Kanskje det er det som er greien med januar …

og kanskje det er like godt etter alt desember og julen hadde med seg…

at ikke det skjer så mye i januar…

Jeg sitter og leser Toves tanker i Tara blad, hun har en humoristisk måte å formidle på, noe som gjør at det fenger meg.

Selv om dagen hennes er like grå på utsiden som min med Norge i grått , grått , grått så tar hun på seg raggsokker og håndleddsvarmere og tenner stearinlys og prøver å dukke inn i forfatterverden…

Men pc hennes er infisert av noen lettkledde damer selv om hun ikke har  trykket på noen taster som skulle by på slikt…  En dataekspert må til og det er da tid for heller å lese noe enkelt og verdifullt…

Hør bare et dikt av Olav H. Hauge:

 

“Ny gul duk på bordet.

og nye kvite ark

Her må då ordi koma,

Her som er så fin duk

og så fint papir!

Isen la seg på fjorden

Og så kom fuglane og sette seg”

 

Jeg ler så tårene triller, og vet egentlig ikke hvorfor…

Jeg fortsetter med å jobbe meg gjennom januar med usannsynlig mange jobbenetter og sovedager.

God januar!!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg