“Hjem” og hjem…

I går var jeg på nytt med “loftleveranse”…

Jeg stappet bilen full av det jeg kunne greie å få inni og dro “hjem”.

Før jeg lastet av bilen måtte jeg bare ta meg en marka-tur i finværet…

Hjem skrives forhåpentligvis snart uten tegn, men enn så lenge…

Det er barndomshjemmet mitt jeg skal flytte inn i , når jeg får solgt hjemmet mitt nå.

 

Her kommer en aldri så liten sniktitt av boligen min for salg

 

Det har vært hjemmet mitt i 11 år, men det kjennes helt riktig å selge nå, og man skal jo kjenne litt på magefølelsen vel….?

4 kommentarer
    1. Det er et veldig fint hjem du skal flytte fra nå, og jeg synes det var veldig koselig da jeg sist besøkte deg, i 2016 var det faktisk. Snart 3 år siden.
      Må kanskje ta meg en Bergenstur om ikke lenge da, å se hvordan du har det i ditt nye hjem når du er på plass der 😉
      Masse lykke til med salget, og hele flytteprosessen ♥

      1. Tusen takk! 🙂 Ja, du har jo vært her… Er en kjempespennende tid ja. Der jeg skal flytte til er på landet, 40 min kjøring fra her.

    2. Å ja – det er viktig å kjenne på magefølelsen! Så spennende å flytte tilbake til barndomshjemmet! Lykke til med både salg og flytting! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg