Forsov meg litt til skytingen…

Jeg forsov meg en time til skytingen i dag, men heldigvis var ikke de jeg skulle være sammen med så tidlig på Leos de heller. De hadde i forkant vært på noe som het geocaching, som går ut på å finne skatter i naturen etter kart, og jeg har lovet å bli med på det neste gang. Man må forresten legge fra seg en skatt samtidig som man tar med seg en . Genial lek!

I dag var vi tre voksne og to barn som hadde det aktivt på Leo, og det er i grunnen godt å være 3 voksne, for det er et hardkjør der inne…, og man må nesten være med barna hele tiden, tenker jeg.

 

Etter skyting med baller og prøvd alle rutsjebaner-jeg var med på 1 i hvertfall og det er dokumentert…:), tok vi en aldri så liten pause med slush og iste.

Vel hjemme i mitt hus, tok vi det enkelt som bare det når det kom til middag.

2 av denne sorten gikk ned på høykant.

Etter at 3-åringen hadde blitt lest for og dusjet hos mormor, og 6-åringen hadde fått full oppmerksomhet fra onkel, med det han ville gjøre, var det tid for

boller! Mine uproporsjonerte boller som var overstrødd med mye melis (jeg hadde igjen glemt å ha sukker i de, men det sa jeg selvsagt ikke….:) gikk også for det meste ned på høykant…

Ingen sunn dag i matveien akkurat, men helt greit innimellom. Synes jeg.

Det ble tidlig kveld for de små og sikkert for de voksne også. Nå er det bare meg og pus igjen -hun sover hun også forresten.

Jeg sover aller best rundt klokken 12 på dagen, og holder meg nok våken en stund til.

 

Sove godt dere andre, håper dere drømmer noe fint…

 

8 kommentarer
    1. Aner meg at det ble veldig stille når du og pus ble alene. Tror aldri jeg drømmer når jeg tenker etter. Mer dagdrømmer vil jeg tro.

    2. Det så ut til å være en kjekk dag 😀 Nå fikk jeg faktisk litt lyst på pizza. Og det er jo en revolusjon, siden jeg har dårlig matlyst for tiden, og pizza ikke akkurat er førstevalget 😉
      Men innen middagstid er nok den lysten forsvunnet. Blir nok noe annet tenker jeg 🙂

      Sov godt, og ha en knallfin mandag når du våkner ♥

      1. Godt å ha planlagt en slik innedag når det var dårlig vær… I alle fall for min del som ikke liker gå ut når det regner…:)
        Klemmer igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg