Før-ferie-samling, og en aldri så liten søsterfeiring…

I helgen styrte jeg litt med mat, men noen matbilder har jeg ikke, jeg glemte det rett og slett…:)

Huset begynte å fylles her på fredag…

Min yngste søster og jeg hadde en pan for matlaging, og jeg var glad hun kom tidlig, for vi måtte bruke muskler og bære ut møbler før vi satte i gang med å lage mat.

Møblene skulle på bålet, men det er en annen historie…

6 søstre fikk i alle fall igjen anledning til å samle seg i helgen,

før vi dro hver til vårt, og alle steder, til sommerferien…

Vi har både spist og drukket godt og kost oss i hverandres selskap hele helgen, og ut på tur var neste en nødvendighet…

Vi tok en kortversjon av kystvaktstien, og kledde oss godt, for  ingen sommervarme  akkurat i helgen.

Godt å komme seg ut i frisk luft likevel!

Min yngste søster blir 40 år denne måneden , og da passet det fint å ta med en aldri så liten 40-årsfeiring siden vi var samlet…

Hun driver med damping under kjøkkenviften her…:)

Jeg skal ikke legge ut champagnekorker som spretter i taket , for som seg hør og bør var det ganske så høy lyd i “norde ænden”, men bare fordi vi koste oss sammen…

Mor vår rømte inn i “søre ænden” noen timer, for vi fikk nå bare ta oss ut…:)

Jeg er så fornøyd med å ha plass her til alle, og selv om det ble litt sengebytting  ila. helgen så tror jeg nettene var gode og drømmerike…

Min lillesøster driver og jogger i søvne og hun mener jeg snorker, men det tror jeg ikke noe på…:)

Da alle dro avgårde kom det en ny bil med min datter og barnebarn i .

Så helgen min har vært alt annet enn ensom…

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg