Er så fornøyd!

 

Når dette …

blir til dette , da er jeg så fornøyd…

Det er et lite bad, men har alt jeg trenger.

 

Egen dusjsone med skyvdør som går tvers over det lille rommet, fliser jeg synes er fine, en liten servant med to skuffer i ,speil med lys samt spotter i tak. Nytt bad laget fra skratch…

Baderomsfirma har jeg brukt før, og kommer til å bruke igjen når jeg skal lage nytt i overetasjen.

De gjør mye arbeid på kort tid, er effektive og ryddige i alt de foretar seg.

Badet kommer jeg ikke å bruke på en stund, for jeg bruker ikke nederste etasje før resten av rehabiliteringen er ferdig. Så foreløpig er det bare arbeidsfolkene som får brukt toalettet om dagene…

Jeg tenker at mor får holde ut med meg på heltid noen uker til her vi bor i samme etasje. Hun har kommet hjem igjen fra sydenreise og fryser.

Så her er blitt “badstu” igjen på stuen…:)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg