Er du en samler…, eller kaster du mye?

 

 

 

Jeg er ingen samler og jeg pleier ikke kjøpe noe brukt…

Selv om jeg vet det er mye fint å få fatt i…

Men her en dag oppdaget jeg at det var dagsåpent et bruktmarked like nedenfor der jeg bor…

Jeg var ikke sen med å komme meg i boden og finne frem ting

til å levere fra meg.

For jeg liker ikke kaste noe som kan brukes, samtidig som det er mye som skal bort nå i flytteprosessen min…

Jeg synes mange er flink til det med å finne skatter på gjenbruk eller å levere fra seg i stedet for å kaste…

Dette markedet var det noen som på facebook kaller seg for gjenbrukspikene som stod for,og de har bl.a åpent marked av og til der folk også kan komme på stands og selge sine egne brukte ting.

Eller som meg, levere fra seg…

Et godt miljøtiltak, og så kan det hende man finner noen skatter…

8 kommentarer
    1. Jeg elsker Fretex, Finn loppis og gjenbruk. Bor sammen med en samler, så jeg kan kaste. (Eller smugle vekk når noen ikke ser det…)

    2. Jeg får innmari lyst til å snu det bildet der oppe med hendene på..det står oppned! 😩Det er Guds hånd, den man ser mest av, og den andre er Adams. Utdrag fra Michelangelo sitt kjente bilde i Det sixtinske kapell.

      Sånn ellers: Jeg kaster ting når de er ødelagte, sender klær til Fretex, men prøver å ikke samle for mye skrot.

    3. Et supert tiltak! Og passa jo perfekt for deg nå! Jeg samler ikke så veldig jeg heller…… klær gir jeg til Fretex eller Uff – annet blir kasta når det er ødelagt. 🙂

      1. Blir litt mer tydelig hva man må /bør kvitte sg med når man er i en flytteprosess, for hjelpe meg hvor mye som samler seg…Jeg gjør det samme med klær…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg