En spøkelsesvarsler?…, og et pent glassbord til besvær

Jeg håper noen kan hente glassbordet mitt…

Ligger på finn…

Det som ligger oppå bordet er jeg ikke riktig sikker på hva jeg skal gjøre med…

Jeg var på nattevakt for noen netter siden og fikk en plutselig innskytelse av at jeg måtte ha mobilen min med meg. Liker ikke gå rundt med den i lommen på jobb, men “noe ” fikk meg til å hente den…

Like etter ringte naboen min-han ringer aldri om ikke det er noe spesielt…,

og han kunne fortelle at det var full alarm hjemme hos meg…

Røykvarsleren hadde utløst seg, og en forbipasserende hadde hørt det.

Jeg instruerte han skjelvende hvor han kunne finne nøkkel og ta seg inn.

For hjemme hos meg var kun pus, og hun var vettskremt naturlig nok.

Etter å ha inspisert begge etasjer kunne han berolige meg med at her var ingenting som skulle tilsi at den skulle ha utløst seg, og han fikk stoppet hele elendigheten…

Jeg synes dette var litt ekkelt. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte røykvarsleren , og i ettertid har jeg hørt flere fortelle lignende historier.

For noen år siden brant det i nabohuset en natt. Mitt hus var fullt av folk, og jeg var som vanlig på nattevakt…

Brannvesenet ødela begge de to nærmeste nabohusene med vann og der var ubeboelig i lang tid…

Når det gjelder glassbordet, håper jeg noen vil ha det. Det er egentlig fint, men jeg har bestemt meg for å kvitte meg med det. Litt mindre å dra med seg når jeg flytter, og dessuten går jeg rundt med et digert blåmerke etter å ha kollidert med det..:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg