En søt anbefaling og litt ferieminner fra kamera…

Vel hjemme igjen fra ferie er dette det eneste jeg har laget i dag, mor har stått for resten.

For mat må man ha når huset er fullt av besøkende…:)

Dette søte på bildet her lover jeg smaker godt og går fort å lage. Rullekake med krem og bær.

Man får sprø overflate ved å tilsette vaniljepulver uten koking rett i røren.

Hadde lyst å dele et lite utvalg bilder fra turen vår til Lofoten,

som jeg tok fra kamera men ikke hadde mulighet for å vise før jeg kom hjem igjen.

På turen til Haukelandstranda kjørte vi forbi, men stoppet på tilbakeveien, i et skulpturlandskap.

Og på den fantastiske stranden der det dessverre var altfor kaldt til å bade…

Jeg kunne ta bilder fra bil fordi det var min datter som var sjåfør hele tiden…

På vei til Nyksund

Nyksund her

Og tur til fyret i Nyksund som man måtte vite om hvor var hen

fordi her var ingen skilting opp hit. Et sted jeg kunne vært lenge.

Kanskje jeg skal flytte hit et halvt årstid…?

Og “hjemme igjen”, fra basen der vi bodde. Min datter forelsket seg veldig i stedet akkurat her.

“husa er små og folka er små”…:)

Om ikke været var fantastisk med alle de herlige små og store strendene så var naturen mer vakker enn jeg hadde forventet…

9 kommentarer

Siste innlegg