Dager baklengs og noen prinsebilder…

Vel overstått fastelavn! Håper alle spiste gode boller…

Det gjorde også vi som var samlet hos meg,

etter middag- biff bourginongryte.

På bildet her vegetar, tenkte lage ukesmeny senere med oppskrifter…

Men de besøkende fikk kjøttgryte…

Det var gårdsdagen .

Sent torsdag kveld kom jeg hjem fra Stockholm. Jeg er ikke så glad i å reise alene, med bytte av fly og litt forsinkelse og , ja, i det hele tatt…

Reise må man jo, men jeg puster alltid ordentlig ut når jeg er vel fremme på siste flyplass…

Bortsett fra torsdag kveld, da det var merkelige ting som skjedde…

Jeg ble nesten helt satt ut, fortvilet som jeg var…

Ikke sikker på om jeg skal fortelle det her enda…, men det gikk bra til slutt.

I dag er det en uke siden jeg dro på Stockholmtur for å hilse på den nyfødte prinsen for første gang

Her er han ikledd en litt for stor gul jakke som jeg strikket på dag og natt før jeg dro avgårde…

Bukse strikket av en gamletante.

 

Bare noen dager gammel, våken og observerende …

Liker seg jo selvsagt best hos mor …,

Men stolt storebror må få lov å holde litt også…

og meg selv da. Mormor fikk hjelpe til med å holde og bære gjennom dagene…

Usedvanlig god kaffemat unnet vi oss  og pappaen sto for middagslagingen hjemme

Fishtaco en av dagene, alltid en favoritt hos meg!

Nå er det vanlige dager og netter igjen. En hektisk uke om natten så vet dagene går til søvn og hvile.

og det får være helt greit denne uken…

 

4 kommentarer
    1. Endelig fikk jeg oppdatert meg her. Så vakker liten prins. En ren lykke når alt går godt og man får holde de små i armene. Finfin jakke og finfine bilder!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg