Å STUPE UT I DET…

Jeg hater kaktuser…

Denne her fikk min sønn streng beskjed til å ta med seg når han flyttet tingene sine til en ny leilighet her forleden…, ellers ble den bosset

Jeg hadde oppbevart den her for han et halvår, kanskje mer for jeg har ikke visst om den…

(Bildet og tekst er Bjørg Thorallsdottir sitt, hun lager så mange fine bilder og tekst og jeg fant det i Tara blad)

Bare hopp, det ordner seg nok…

Jeg tenker stupe uti litt av hvert i året som kommer, kanskje ikke så spennende saker for alle, men utfordringer nok for meg…

Og da må jeg gjerne mane frem dette bildet og teksten, for man må prøve , å stupe eller hoppe uti det vel?

Bare jeg ikke treffer en kaktus …:)

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg