To gamle damer som ingen vil ha…..

 

Så sitter vi her da…

To gamle damer som ingen vil ha…..

Denne gamle damen på mitt fang bodde her da hun var helt ny….

Hun har bodd forskjellige steder, men har av ulike grunner kommet tilbake der hun startet….

Hun er heldig som har studenten,- som har flyttet inn for påsken-, å være med de dagene jeg sover.

 For det tar vel litt tid før hun forstår seg på min døgnrytme….

Påsken jobber jeg de fleste nettene, men har også hatt tid til litt søtt sosialt samvær med bl.a  to søstre ….

Søster serverte solboller, som var veldig treffende, og svært gode.

Solen holder seg i Bergen….

Ved sjøen holder endene på med reirene sine. Jeg hadde lyst å gå nærmere for å se , men de skrek slik at jeg synes det var best å la de være i fred. De har vel kanskje egg der nå ……

Det blir bare småturer ut for min del om dagene.  Jeg venter litt til med å gå opp i høyden, men vet det er mange som er rundt om i byfjellene på tur.

Mars måned har vært snille med oss her i Bergen, jeg synes det har vært en flott måned i år. Kaldt så det holder, men det forb….regnet har ikke gjestet oss så ofte som det pleier….:)

 

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Jeg tror nå den ene “Gamle dama” er svært så attraktiv hvis hun VIL, men så er det noe med at hun må treffe en som passerer nåløyet hennes…for jeg har en mistanke om at det er nokså trangt – etter en del dårlige erfaringer! Men…når vi endrer oss og går ut av gamle spor, så tiltrekker vi oss noe annet også! Vi må bare bli glade i oss sjøl “på ordentlig” først! 😉

    2. Koselig bilde av de “gamle” damene..hehe..:)) Fint du får kost deg litt inniblant jobbing da.. ser god ut den “snopen” på bildet..og vakkert var det i finværet..sikkert godt å slippe så mye regnvær ja .. Her har påsken vært nydelig hittil :)) God påske videre <3

    3. karidansen: He, he, herlig kommentar fra deg. Men jeg synes jeg er glad nok i meg selv, har bare ikke lyst til å bruke tiden min på noe mann akkurat nå. Tror jeg….:)

    4. annebe: Ja, ser det mange steder er nydelig påskevær i år. Ja, våren er flott, er virkelig min tid….
      Fint du nyter dagene du også. Og i ligeså

    5. Plutselig kan det dukke opp noen som får deg (og meg) til å endre oppfatning. Men : Jeg er også der at jeg ikke vil stupe ut i det og endre livet mitt radikalt nærmest fra den ene dagen til den andre på grunn av en mann. Det har jeg bare blitt enda mer klar over etter de erfaringene jeg har hatt det siste året. Jeg må bruke tid – ikke haste inn i noe! Et vennskap er ikke å forakte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg