GOD-NATT te og sykkeldrømmer…..

 

 

Har du drømt om at du sykler oppoverbakke i et sykkelløp noen gang?

Jeg drømte om det, men det var litt diffust hvem som var med i det løpet…..

Unntatt to av søstrene mine da. De skulle være med…..

Men da jeg hadde kommet til topps, så jeg ingenting til de, så jeg syklet nedigjen….

Og tror du ikke de sto der og maste med hverandre, og attpåtil i fine kjoler!

Jeg i en svett treningsskjorte og de i fine kjoler. De fikk værsgo sykle de også!!!

Så våknet jeg.

Siden jeg ikke har glemt drømmen for noen dager siden-er jo da jeg drømmer siden jeg stort sett for det meste sover på dagtid….-så slo jeg opp i en drømmebok jeg har, og på en nettside også.

Der fant jeg i det minste noe om å drømme om sykler .

… Det kan ha forbindelse med å tilegne seg vanskelige ferdigheter med tanke på selvtillit og balanse.

Du trenger å balansere arbeid og glede…

…viser at du trenger å vie tid til avslappende sysler og rekreasjon…..

Se der ja. Kanskje det var noe å tolke ut av det. Med avslappende sysler og rekreasjon…. 

Trenger jeg en sykemelding?

Men å drømme om søstrer i kjoler som egentlig skulle være med på sykkelløp, det forstår jeg meg ikke helt på…..:)

Denne teen over her virket faktisk søvnfremmende. Om den fortsetter å gjøre det når jeg har prøvd den noen ganger til, tror jeg at jeg skal begynne å bruke den noen ganger i uken.

God drømmerik natt til dere som sover! 

 

8 kommentarer
    1. Tror aldri jeg drømt at jeg har syklet noen gang… Som regel er mine drømmer, de få gangene jeg husker dem, helt crazy. Pleier som regel å bli jaget, dyttet ut for stup og drept på andre bestialske måter ;o)) Jeg har forsøkte te som skal være søvndyssende, men syntes ikke at det virket. Det var ikke den du har…

    2. Hehe.. drømt mye rart , men kan ikke huske det har vært noe om sykling :)) Er vel litt jålete de søstrene dine da kjole og sykkelløp da gitt..det går ikke må de skjønne.. Den teen må jeg prøve.. sliter stort sett med å sovne hver kveld .. <3

    3. Vera Lynn: Da er det kanskje like godt du ikke husker…. tidig, men jeg har nett sendt mld om hva jagedrømmer betyr til en som også drømte om det….kanskje jeg må ha et eget innlegg…:)
      Jeg har også prøvd annen te, som ikke virket , men denne ser ut til å virke på meg

    4. annebe: Ha, ha , ja var kanskje derfor de stilte i kjoler….
      Jeg har prøvd annen te som ikke virker men denne ser ut til å virke for meg, så kan jeg spare litt på sovemed. Jeg sover både lenge og dypt på den

    5. Ja spennende med drømme tyding 🙂 Jeg husker ikke så mye av drømmene mine, blir som oftest bare brudd stykker eller en “følelse ” som sitter igjen i kroppen når jeg våkner.. 🙂 Så bra den teen virker 🙂

    6. spisogspar: Den følelsen som sitter igjen er viktig, det er godt å våkne med en god følelse, våkner du ofte opp og kjenner deg stresset eller lei, er det kanskje noe drømmene vil si deg om å ta fatt i….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg