EN ENGEL TIL MEG KOM…

 

 

Kunstneren av denne har kommet hjem til jul………

Jeg smeltet fullstendig og måtte henge den opp med det samme.

 Det er min datter, “svensken”, som kan heklekunsten, og det er ikke meg hun har det etter….

Jeg har ingen finmotoriske evner, men det er ikke som jeg irriterer meg over det, jeg bare konstaterer det….:)

I dag skal vi vente til mine barnebarn på 5 og 2 år har vært noen timer i barnehagen…

så drar vi og ser på pepperkakebyen . Jeg tror det er 100 år siden sist….

Er ufsevær i Bergen , alt det fine hvite regner bort så er bare å vente på en ny periode med snø.

Kan jo hende….

Denne ligger og venter på å bli ferdig . Det blir en søstergave…

Kjekt med litt kreativitet rundt seg….

 

 

5 kommentarer
    1. Den var virkelig YNDIG! <3 Skjønner at du er stolt av din fingerferdige datter!!Er det ikke litt moro da, og se at man har produsert et menneske som kan ting en sjøl ikke er videre flink til! Dattera mi har arvet mine interesser for musikk og teater. I tillegg er hun mere ryddig og strukturert enn mammaen sin, så hun klarer å holde styr på skuespillere og gjøre mange andre oppgaver ved scenen. Dessuten er hun mer teknisk og tålmodig enn moder'n! Synes det er godt at verden går framover med neste generasjon! 😉

    2. Heldige deg – for ein nydelig engel! Ja det er fleire som gleder seg til ungane kjem heim til jul:) Og kos dåke i pepperkakebyen med de søte små:)

    3. karidansen: Ja, er flott når de “bare” kan arve de gode egenskapene…:) For det tenker jeg vi også har til å gi videre til neste generasjon…..
      Men jeg har en evne til å beundre når det er noe jeg selv ikke får til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg