MED UBUNDEN TID OG SOL PÅ HIMMELEN…..

Med ubunden tid og sol på himmelen, er det godt å leve. Synes jeg.

Det begynte tirsdag kveld. Ingen regn i sikte og passelig vær og tid til en aldri så liten topptur og skravletur med en søster.

På Gravdalsfjellet , via Nordnesdalen, liker jeg godt å gå når vær og tid tillater det , og ekstra kjekt er det med turfølge.

onsdag ble tilbrakt her noen timer, og hadde jeg ikke vært så bortskjemt med å bade på Rhodos i det siste så hadde jeg kunne tatt et bad i sjøen denne dagen….

Mye folk, men området er så stort at det er plass til svært mange og samtidig kunne være litt for seg selv.

Etterpå dro jeg til mor. (utsikt fra hustrappen) Hun hadde bestilt årets første krabbemiddag.

Timene utover ettermiddagen og kvelden ble vi sittende ute, og ikke vet jeg hvor tiden ble utav, men det kjennes svært godt å kunne være ute i det fri hele dagen.

I går ,- etter å ha malt huset i noen timer-det er også slikt man må ta seg tid til når det er opplett her…..,

dro jeg en tur til disse småingene. Is på en benk med mormor må man få til en eller flere sommerdager. Det var aller første is-på-en-benk for den minste.

Litt Rhodosvin i glasset på varme sommerkvelder har jeg også nydt, selv om min mor sier jeg kan få Alzheimer av det…..:)

Nå skal jeg jobbe de neste fem nettene, men er så takknemlig for alle slike fine dager jeg kan utnytte til fulle……….

Og sommeren er langtfra over enda, eller……?

7 kommentarer
    1. Her var det mye sommeridyll og kos :)) Ønsker oss mange dager til med sjø og sol.. :)) Mye godt på bildene her også… søte små som koser seg med is <3 Ha det fint på jobb og kos deg med sommeren videre :))

    2. Det virker som du har hatt topp sommerdager ja 🙂 Deilig å bare ha fri, og nyte dagene. Nei sommeren er ikke over enda. Jeg begynner å jobbe igjen etter neste uke, men jammen er det sommer likevel da også 😀

    3. annebe: Må kose oss som best vi kan og samle energi til mørketiden. Litt kjipt å begynne på jobb igjen men det pleier gå bra når man bare får snudd litt på døgnet igjen. Ellers er det vekkerklokken på, for vil ikke gå glipp av sommerdager…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg