Litt DYRELIV og litt SHOPPING på Rhodos

Kanskje ikke helt enkelt å se hva dette er….

 

En av strandparasollene jeg lå under var det veldig mye liv i . Det viste seg at denne småfuglen hadde fuglerede inni parasollen og var ivrig med å fly frem og tilbake med mat til ungene.

Utenom var det den vanvittig høye lyden av sirissene som gjorde inntrykk på meg.

Og denne her små krabaten, som det var veldig mange av…

Så lenge jeg ikke fant de innendørs, så var det greit….

En ettermiddag dro vi inn til Rhodos by,  spaserte i gamlebyen, og spiste middag der.

Dette var “innkasteren” til restauranten. Den eldste innkaster jeg har møtt på. Men flink var hun, og god mat fikk vi også der.

 

Det er noen år siden jeg var på shopping i gamlebyen på Rhodos, men vi fant tilbake til butikken med Swarovskismykker.

P.S Har man menn med seg på shopping her går det fint an å parkere de på en kjølig pub, med noe kaldt i glasset….:)

Dette var det jeg kjøpte på denne butikken

Noe glitrende til å ha rundt halsen. De er virkelig glitrende og fine disse steinene….


Og til å ha rundt håndleddet

Dette gullarmbåndet med charms på er jeg veldig glad i, og siden det er en blanding av gult og hvitt gull , synes jeg  det ble fint med en swarovskistjerne på det.

 

To helt andre tips å kjøpe, er noe til kjøkkenet.

Kjøkkenredskaper av oliventre er utrolig gode å bruke og har lang holdbarhet. 

Og sist , men ikke minst , honning. 

 

 

6 kommentarer
    1. Ser godt den fuglen.. rede oppi der da gitt..hehe.. Flotte bilder fra stedet og så fine ting du kjøpte både til pynt og til å brukes og spises.. håper honninga er god :)) Kos deg med kvelden <3

    2. Jeg elsker smykker, og disse her var virkelig noe etter min smak :o)) Så gøy med fuglerede i parasollen da. Så du noe til ungene, om de var små eller snart på veg ut av rede?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg