Å DRØMME OM EN SEILBÅT…….

Å drømme om en seilbåt….

Det var avtalen jeg hadde med mitt barnebarn på 5 år etter å ha fulgt han i seng og lest eventyr til han…

Han ville drømme om verdens største seilbåt.

Jeg ville bare drømme om en seilbåt med de hviteste seil….

Mot turkisblått hav

Muligheten er stor for at jeg både får se og kanskje være med på tur i en slik båt de neste ukene, jeg skal jo ut å reise ….

 

Dette er virkeligheten for noen

Min datter har oppholdt seg på mammahotell  noen dager mens jeg gjorde ferdig noen nattevakter før ferien.

Foten som ble operert for et halvt år siden måtte reopereres……

Ingen grei situasjon for en småbarnsmamma, å måtte humpe rundt på krykker flere måneder….

Jeg prøver å avhjelpe litt før jeg trekker meg tilbake, med mitt høye blodtrykk, til Kolymbia to uker.

De neste dagene skal jeg finne frem den røde kofferten og smile mens jeg pakker den….

Det øverste bildet er fra Israel i oktober, da min mor og jeg var på tur .

Det er noe med seilbåter……:)

 

 

7 kommentarer
    1. Høres ut som en nydelig drøm..seilbåt og blått hav ! Tror ikke jeg har vært om bord i seilbåt…men fint å se på også da :)) God bedring til datteren..også håper jeg du får en strålende fin tur..og at blodrykket “roer” seg … ha en fortsatt fin dag <3

    2. Ikke stress hvis du har høyt blodtrykk – da skal det nok også bli deilig med ferie og avkobling fra hverdagen 🙂 Det er fint du har muligheten til å hjelpe din datter, for jeg synes litt synd på henne som har blitt reoperert. Ikke kjekt når hun har små barn i huset. Håper operasjonen ble vellykket denne gangen da 🙂

    3. margarites: Ja, skal bli deilig med 14 sydendager….
      Ja, jeg synes ordentlig synd på henne, det tar så lang tid å heles. Ja, denne gangen MÅ det gå bra!

    4. For en ri drøm å ha 😊 Jeg syntes det ser så idyllisk ut, der seilbåtene glir ute på fjorden… Allikevel er jeg nok den fødte landkrabbe, som trives best med med å sitte på et svaberg å se på seilbåtene ⛵

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg