NÅR FUGLENE SYNGER

Dette bildet er tatt kl. 03.30 for noen netter siden. Det er nydelig ute på den tiden, når det begynner å lysne.

Og fuglene. De begynner konserten ca. ti-på-halv-fire.

Bare om du lurer….

Jeg skal prøve å legge meg litt tidligere i natt, men snu døgnet gidder jeg ikke før i midten av nest uke.

For er det noe som er pyton er det  å være “dautrøtt” når man er på nattevakt. 

Sove godt og drøm noe kjekt til alle Jon blund har vært hos…Han finner nok frem til meg også om etpar timer…..

9 kommentarer
    1. Nydelig himmel 🙂 Ja, jeg hadde akkurat sovnet jeg.. Plutselig lysvåken til litt sent jeg også. Fuglene synger vakkert når verden ikke har våknet ennå 🙂

    2. Vakker himmel <3
      Sånn er det når dagen gryr. Og da er jeg sjelden oppe 🙂
      I natt sov jeg ca. 13 timer. Så har jo mistet et halvt døgn 😉 Men trengte jo det da.
      Ønsker deg en fin dag, enten du sover eller er våken 🙂

    3. Utrolig flott ja ! Legger meg som regel ved elve -tolvtida på kvelden.. men ligger ofte å vrir meg til langt på natt, kanskje jeg like godt skal stå opp å ta noen bilder..hehe.. God helg <3

    4. Nydelig nattehimmel. Jeg har ikke sett den på den tiden, men jeg var oppe kl 05.00 her en dag fordi jeg skulle kjøre min datter til flyplassen. Jeg står ikke opp før 06.00 til vanlig og da er lyset kommet og fuglene for lengst våkne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg