Hvit, vakker vinter morgen, og god natt….

Det er vakkert i natt. ” Vidar” har tatt fri, i hvert fall hos meg…

Her er bare snøfnugg som daler stille ned…

Brøytebilen var her klokken tre, og enda snør det, nå når klokken er nesten morgen.

Jeg håper han med kaffekoppen måker utenfor , -han pleier være grei med det-, så jeg kan komme meg frem uten å være redd for å brekke noe, når jeg må ut å gå i dagen..

Jeg kikker ut vinduet og ser at alt er mørkt i husene rundt om…

Jeg vet jeg har hørt at mennesker sover bedre, lenger og roligere når det snør….

Jeg tror det er sant. 

Nå skal jeg slukke lys og lykter og se om Jon blund kommer til meg også…

Husk å blåse ut lysene, alle natteranglere….

 

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Så nydelig <3 Jeg fikk en sånn god ro når jeg så bildet. Jeg sitter her og hører på regnet som øser ned her. Det er overhodet ikke den samme sjarmen i det 😉
      Du får sove godt da i vinterstemningen 🙂
      God klem <3

    2. God morgen. Du legger deg til snø ute, jeg står opp til snø utenfor 🙂 Nå håper jeg bare at det ikke er glatt under dette hvite, for jeg tenker å gå til jobben…har ikke så lang vei nemlig. Håper ungene på jobb er litt mer fortrolig med snø i dag enn de var sist vi fikk litt snø. Ha en fin dag 🙂

    3. margarites: Det føles ok å ha sovet bort det meste av dagen. Er litt av et føre. Er glad jeg bare skal til og fra bilen når jeg skal på jobb i helgen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg